Accord Euro R el más rápido en el WTCC de México
#1
Escrito 26 June 2005 - 16:06:28
Su mejor puesto fue el 6º en Imola.
El BMW 320i de Muller será el que lleve mayor lastre de peso, seguido de los Alfas 156.
Esta tarde a las 19:50h empieza la carrera en Eurosport.
Body: Honda Accord Euro R, 4 doors
Engine 4-cylinder in line, transversally installed; distribution: 2 overhead camshafts; 16 valves; displacement: 1998 cc; bore x stroke: 86 x 86 mm; compression ratio: 11:1; maximum output: 275 bhp @ 8500 rpm; maximum torque: 250 nm @ 6750 rmp; engine management: Efi; lubrication: wet sump
Transmission front-wheel-drive; gearbox: Xtrac 6-speed, sequential shift; clutch: single disc; differential: mechanical limited-slip differential
Chassis front suspension: double wishbone, coil springs, gas-filled dampers and anti-roll bar; rear suspension: five-arm multilink, coil springs, gas-filled dampers and anti-roll bar; steering: power assisted rack and pinion
Brakes not assisted dual-circuit system; front: 4-piston calipers, 332 mm steel ventilated discs; rear: 2-piston calipers, 278 mm steel discs
Dimensions length: 4665 mm; width: 1831 mm; wheelbase: 2685 mm; weight: 1140 kg including driver
#2
Escrito 26 June 2005 - 16:19:53
#3
Escrito 26 June 2005 - 16:25:36
#5
Escrito 26 June 2005 - 21:08:58
#6
Escrito 26 June 2005 - 21:50:54
Gracias por la info Pal, se te echaba de menos :ok:
#8
Escrito 27 June 2005 - 09:20:23
si no rompe engancha al 3º q era el alfa. Y segun decia el comentarista Colciago le tiene ganas a Alfa porq fue piloto de esa marca el año pasado.
Pero no vistéis la 2ª ronda a patir de las 21h?
El Accord quedó 3º y subió al podium. Bueno eso tras 'embestir' al lentorro del Alfa porque Colciago no encontraba hueco para pasarle, iba bastante más rápido. Le sancionarán por la maniobra, pero que le quiten lo bailao.
#9
Escrito 27 June 2005 - 09:36:37
Esperamos ansiosos esas fotos y noticias
#10
Escrito 27 June 2005 - 09:45:49
#11
Escrito 27 June 2005 - 14:38:54
1 usuarios están leyendo este tema
0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos