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Para Racing Heart


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6 respuestas en este tema

#1 CivicRR

CivicRR

    .........

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  • Coche:Echando de menos el asfalto cerca de mi culo...

Escrito 29 June 2007 - 12:42:43

A ver q te parece este coupé "primo" del tuyo...igual puedes copiarle algo... :+:

Chassis: 1994 Honda Civic coupé EX EJ1 with 136k miles
No rust, paint is normal for a 94, but could use a paint job, especially the hood.

Engine: 2000 JDM B20B (high comp) with B16 head
*Has 200 or so miles after rebuild*

Mods:

ENGINE BLOCK
JDM B20B (started with 10k miles)
84mm RS Machines ITR spec pistons
shotpeened OEM B20 rods w/ ARP rod bolts
GSR main cap girdle
Big tuve race header
New exhaust manifold gasket
Omni test pipe
CTR N1 Pulley
New timing belt
ITR water and oil pump
Moroso turbo oil pan
All bolts were replaced
Prothane polyurethane motor mount insert to keep everything still.

HEAD
B16A port, polished, resurfaced
JUN 3 cams
Supertech springs/retainers
Supertech flat high compression valves
STR adj. cam gears
Edelbrock Victor X Intake Manifold
70mm throttle body
New ITR throttle cable
Custom intake
Hondata Intake manifold gasket

FUEL
Hondata S200 on P28
RC 440 injectors
Walbro 255lph fuel pump
Stillen fuel pressure regulator and guage
STR bronze fuel rail
Stainless steel lines

TRANNY
GSR (no grinds)
ACT Heavy Duty with street disc
Exedy 10lb flywheel

INTERIOR
Short throw shifter with STR shift knob
320mm steering wheel
NRG quick release hub
NRG Type R style seats (Passenger side not in pics, but will install when purchased)
Oil Pressure gauge
Oil Temperature gauge
One more slot for gauge (water temp?)

EXTERIOR
Konig Counterrewind? 16x7 wrapped with Falken 215/40 GrBeta 451's
Vision amber corners
3" exhaust

SUSPENSION
Custom coilovers with adjustable dampening, 14k front 16k rear spring rates
Front lower tie
Rear lower tie
front upper strut tower bar
rear upper strut tower bar
ITR rear sway bar
Lightweight LCA's
GSR rear disc conversion

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#2 urtzi

urtzi

    F20C (S2000) 240 hp

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Escrito 29 June 2007 - 14:12:32

esta mu wapo!!!

las yantas de k marca son? estan preciosas!!

un saludo!!!!

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#3 Bak

Bak

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Escrito 29 June 2007 - 14:15:04

las primerras si que me gustan a mi

#4 'MICLO'

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Escrito 29 June 2007 - 15:31:21

ufff a mi el color no me acaba de convencer, pero por lo demas se le ve bastante majo....

#5 toxycar

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    Asimo

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Escrito 29 June 2007 - 15:53:19

y si pusieras todo eso in spanish?y por el carro tiene buena pinta aunque el color lo disimula...

#6 KICKORRO

KICKORRO

    Asimo Avanced

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Escrito 30 June 2007 - 13:50:49

A mi me gusta mas el franki que lleva debajo del capo.

#7 racing_heart

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    Ej1

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Escrito 30 June 2007 - 17:43:43

jejeje si ideas tengo un webo pero lo que no tengo son €€€€ jejeje yo stoi muy inspirao en un coupé que encontre por hay y bufff quiero el mio iwal ahora os cuelgo las fotos


en este stoi inspirado yo me encanta

respecto al color a mi al principio tampoco me gustaba pero ahora me encanta

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