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Nissan Skyline GT-R 1350hp!!!


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42 respuestas en este tema

#21 Guille

Guille

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Escrito 26 octubre 2004 - 20:48:43

ves como no soy el unico


Llevas razon. 8O

Estoy de acuerdo contigo. 8O

1350 CV son pocos. 8O


Ala como te pasas, te sorprendes de que lleve razon :cry: :cry:


No, no, si estoy de acuerdo contigo. 8O





Imagen Enviada


Diego=3 ||||||||||||| Jbh=2


XD XD XD

#22 javicivic

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Escrito 26 octubre 2004 - 22:28:08

8O se le ha metido una pereja de caracolillos bajo el capo, que estaran haciendo? 8O

#23 Jbh

Jbh

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Escrito 26 octubre 2004 - 23:09:50

ves como no soy el unico


Llevas razón. 8O

Estoy de acuerdo contigo. 8O

1350 CV son pocos. 8O


Ala como te pasas, te sorprendes de que lleve razón :cry: :cry:


No, no, si estoy de acuerdo contigo. 8O


Me quedo mas tranquilo 8O

#24 Corocotta

Corocotta

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Escrito 26 octubre 2004 - 23:34:59

no creo que convenga acercarse demasiado... tienen que hechar .. FUEGO

O lo mismo te succionan :D

8O se le ha metido una pereja de caracolillos bajo el capo, que estaran haciendo? 8O


Lo mismo se están apareando y pasa de ser bi-turbo a ser tri-turbo!!! :lol:

#25 DiSCiPuLo

DiSCiPuLo

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Escrito 27 octubre 2004 - 05:19:25

Que pasada :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:  

Habra ruedas que aguanten esa potencia?. 8O


habra transmision que aguante esa potencia?

Habrá alguien que consiga mantener eso en linea recta???


A que huelen las nubes????? XD XD

No esta mal el coche pero es que 1300cv.....no se.....los veo insuficientes..... 8O


:lol: :lol: :lol: :lol: que bueno javi xDDDDDD k mamonsete!! hombre... insuficientes no se... pero...

1- A ver si tenes hue**s de mantenerlo recto.
2- A ver si tenes hue**s de costearte la alimentacion, eso no es diesel XDD
3- pa que quiere mas de 1300??? :P :P :P :P

No lo tomes a mal eh que es de coña XD XD XD

#26 Jbh

Jbh

    XXL

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Escrito 27 octubre 2004 - 07:54:51

 3- pa que quiere mas de 1300??? :P :P  :P  :P  

No lo tomes a mal eh que es de coña XD XD XD


La pregunta es: PARA QUE QUIERE 1300!!!!!!!!!!!!!!!!!, sin el mas.
Me parece una barbaridad . ;)

#27 Driver

Driver

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Escrito 27 octubre 2004 - 09:40:11

Que para que quiere 1350 cvs.??? Muy facil, para picarse con el Del Sol preparado por BAR!!!!!! XD XD XD XD XD

#28 Guille

Guille

    Dirección General de Tráfico de Datos

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Escrito 27 octubre 2004 - 09:59:56

8O no me di cuenta !!! Es cierto Driver... le hara la competencia :?:

#29 skam

skam

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Escrito 27 octubre 2004 - 12:14:00

No seran 13,50CV  :roll: ?¿ jajaja me apuesto lo k kerais k eso no lleva mas de 400cv  :roll:  

salu2  :wink:


nop,es totalmente cierto


GTR-700 - Stage 3 - Outright drag specifications:



Current power: Greater than 1 Megawatt (~1,350 BHP) at over 3.0 Kg/cm2

Current weight: 1,345 Kg (~2,960 lbs) as raced with fuel and driver. Weight increase due to requisite safety equipment.

Best result: Best ET of 8.273 and best trap speed of 167.76 mph. Using only 10,500 rpm rev limit (estimated ~1,100 BHP)

*: Run done at estimated 66% power potential. Still much more to go, yet! :)





Engine redline: Exceeds 13,000 rpm (Stage 2 was 11,500rpm)



Fuel system: Custom 2,000cc injectors (x6) (Stage 2 was 6x 1,750cc)



Drive train: Custom uprated drive shafts, front (x2) and rear (x2)



Aerodynamics: Custom rear under-tray and diffuser

Custom front turbo intake air-ducting



Suspension: Modified VeilSide Pro-drag coil over suspension system



Interior: Bride Zieg Carbon-Fibre/Kevlar race seat (x1)



Weight reduction: Further stripping and weight loss program



Wheel rims: BBS Le mans' LM limited edition, forged, (Gold) 18" x 10.5" for drag radial class (x4)

Rays Advan RG, forged, (White) 15" x 8" for outright drag slick class (x4)





GTR-700 - Stage 2 - Pro-GTR drag specifications:



Current power: Greater than 1,000kW (~1,350 BHP) at 3.0 Kg/cm2

Current weight: 1,350 Kg (~2,972 lbs) as raced with fuel and driver

Best result: 9.75 @ 141 mph on first ever shake down pass, using only 1.5 Kg/cm2 boost and 10,500 rpm rev limit (only ~800 BHP)

*: Drive-train failure stopped testing. Rebuild in progress with stronger drive-train and greater power for Stage 3





Engine designation: Nissan RB26DETT: 2.6 litre, Double overhead cam, Electronic fuel injection, Twin Turbo

Displacement: Bored and stroked to 2,700cc (Stage 1 was 2,568cc)

Bore x Stroke: 87mm x 75.7mm (Stage 1 was 86mm x 73.7mm)

Redline: Exceeds 11,500 rpm (Stage 1 was 9,000rpm)

Boost: Exceeds 3.3 Kg/cm2 (Stage 1 was 2.2 Kg/cm2)



Electronics: GReddy 80mm 3.5Kg/cm2 dual input boost gauge

MoTeC M800 ECU and complete logging sensor array with EGT (x2), IAT (x2), Knock (x2), MAP (x2), wide band O2 (x2), launch, traction and air shifter control

MoTeC Advanced Dash/Logger system

MoTeC CDI/8 channel ignition spark amplifier

MoTeC uprated high intensity ferrite coil packs (x6)

MoTeC complete sensor array and logging of over 50 parameters (shock travel, G's, all fluid temps and pressures in engine, gearbox, diffs, etc)



Bottom end: Custom 87mm AB-134 (Aluminium-Beryllium hyper-alloy) forged pistons (x6)

Custom ceramic coated tungsten-carbide main crankshaft bearings (x6)

Custom oil cooling system

Custom titanium connecting rods (x6)

GReddy lightened alloy pulley set

GReddy 12 litre enlarged sump

HKS /ATI twin ring fluid-based harmonic balancer

JUN full stroker shaved counter balanced crankshaft

JUN GT spec enlarged radiator

JUN high capacity oil pump

JUN oil sump baffle plates

JUN strengthened connecting rod bolts

JUN strengthened main crankshaft bolts

Nismo N1 uprated water pump



Top end: Custom camshafts <Undisclosed specifications>

Custom head channel modification and complete proprietary GT cooling system upgrade

Custom oversized Inconnel exhaust valves (x12)

Custom porting and polishing of cylinder head and runners with extensive flow bench profiling

HKS exhaust manifold gaskets (x2)

HKS metal head gasket <Undisclosed specifications>

HKS vernier cam wheels (x2)

JUN brass valve guides (x24)

JUN camshaft bearing set

JUN GT surge tank (inlet plenum) with customised bell mouth entries and tuned runner design

JUN intake gaskets (x3)

JUN oversized intake valves (x12)

JUN strengthened head studs (x14)

JUN tappet shims (x24)

JUN titanium valve retainers (x24)

Mines triple baffled cam cover plate assemblies (x2)

VeilSide 100mm throttle body assembly



Turbo system: A'PEXi Drag Vmax/SPL Pro intercooler (718mm wide × 277mm high × 156mm thick) with two 80mm inlets and one 100mm outlet

Custom dual 3.5" exhaust dumps, separate wastegate pipes into single 2.5" dump, exiting after front-left wheel

Custom turbo piping of 80mm turbos (x2) to intercooler, 100mm from intercooler to 100mm throttle body

Custom turbo system oil feeds, water cooling lines and modification of GT bearing cores to support higher shaft speeds

GReddy Type-R Racing Blow Off Valve, with 3.0Kg/cm2 spring

HKS 58mm external GT-Pro spec wastegates (x2)

HKS 150mm to 100mm anodised aluminium bell mouth funnels (x2)

VeilSide/GT exhaust manifolds (x2), split as 2 banks of 3 cylinders, each feeding one turbocharger and an external wastegate

VeilSide/SPL GT-3540 turbo chargers (x2) with uprated customised GT-42 compressor wheels and compressor/exhaust housings



Fuel system: Bosch Motorsport 850HP fuel pumps (x3)

-80 braided fuel feed lines (x3)

-60 braided fuel return line

Custom 1,750cc injectors (x6)

Custom 20 litre fuel cell, with competition spec re-breather system

Custom oversized and multi tapped fuel rail

MoTeC in-line high-flow fuel filters (x3)

SX 6.0 bar high pressure fuel regulator



Drive train: ATS carbon triple plate 9.0" clutch

ATS front 1.5 way carbon LSD

B&M air shifter modified for control vía MoTeC ECU

Cusco rear 2.0 way high-lock rate Drag/SPL LSD

Custom solid engine mount system

HKS/Berc uprated drive shafts, front (x2) and rear (x2)

Holinger 6 speed sequential drag gearbox with uprated spline input shaft

JUN modified hi-torque transfer case system

Nismo N1 drive train mounts

VeilSide hydraulic torque split control system



Aerodynamics: Custom low drag rear wing assembly

Do-Luck front aerodynamic under tray diffuser

Do-Luck rear bumper bar and aerodynamic under tray diffuser

JUN GT aero vented bonnet

Trust drag front bumper bar with extensive modifications



Suspension: Custom Pro-drag suspension strut system

JUN Pro-drag/SPL coil over suspension system (for Pro-GTR class)

Multiple strut bracing and body work strengthening

VeilSide Pro-drag coil over suspension system (for street tyre class)



Brakes: ATS carbon race rotors, front (x2)

ATS carbon brake pads, front (x2)

Endless CCM brake pads, rear (x2)

Custom braided brake lines

Simpson 200mph parachute



Interior: Bride Zieg Carbon-Fibre/Kevlar race seats (x2)

Chrome-moly 6 point (competition certified) roll cage

Sabelt Indy 5 point 3" harnesses (x2)



Weight reduction: Custom acrylic replacement windows

Custom CFRP lightened boot

Custom CFRP lightened doors

Extreme stripping and weight loss program



Wheel rims: BBS Le mans' LM limited edition, forged, (Gold) 18" x 10.5" for normal street tyres (x4)

Rays Advan RG, forged, (White) 15" x 8" for Pro-GTR drag slick class (x4)

Racing Hart CP-035R, forged, (Gold) 17" x 10" for street tyre drag class (x4)





GTR-700 - Stage 1 - Street specifications:



Current power: Greater than 450kW (~600 BHP) at all four wheels, in 3rd gear (due to 200km/h speed limit on Dyno Dynamics dynos) with ramp rate at 1.00 using 275/18/45 tyres.



Engine designation: Nissan RB26DETT: 2.6 litre, Double overhead cam, Electronic fuel injection, Twin Turbo

Displacement: 2,568cc

Bore x Stroke: 86mm x 73.7mm

Redline: Upto 9,000 rpm

Boost: Upto 2.2 Kg/cm2

Static compression: <Undisclosed>

Camshaft specs: <Undisclosed>

Exhaust manifold: Custom Inconnel extractors, split as 2 banks of 3 cylinders, each feeding one turbocharger and external wastegate

Turbo chargers: HKS GT-2835R with customised exhaust housings (x2) and custom water cooling modification

Waste gates: HKS 58mm external GT wastegates (x2)

Exhaust: A'PEXi N1 Dual with custom 3.25" dump pipes from each turbo and wastegate

Intake: A'PEXi Power Intake pods (x2)

Intercooler: A'PEXi Drag Vmax/SPL

Pressure relief: A'PEXi Dual chamber blow off valves (x2)

Fuel system: HKS fuel rail, HKS fuel pressure regulator, custom 2 litre swirl pot, Bosch Motorsport 500HP fuel pumps (x2), Blitz 700cc injectors (x6)

Cam adjustment: HKS vernier cam wheels (x2)

Computer: A'PEXi Power FC Pro ECU with FC Pro link

Boost control: A'PEXi Super AVC-R boost controller

Clutch: Nismo twin plate 8.5" with uprated 6,750lbs pressure plate

Drive train: Nissan 5 speed standard with uprated Nismo input shaft, Nismo short shift kit

Nitrous: Nitrous Oxide Systems kit. It was not used on any of the video runs (on the dyno or street). Power levels when used exceeded 550kW at all four wheels.

#30 canario

canario

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Escrito 27 octubre 2004 - 15:51:21

peazo lista d ela compra

#31 Nota

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Escrito 27 octubre 2004 - 16:00:37

ahora vas y lo cascas...

#32 Guille

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Escrito 27 octubre 2004 - 16:19:44

8O 8O xDDD como anillo al dedo..

#33 Diego

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Escrito 27 octubre 2004 - 16:33:21

Skam, pedazo de informacion. 8O :wink:

#34 Espantomovil

Espantomovil

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Escrito 27 octubre 2004 - 17:50:11

Llevo dos días intentando subir un vídeo de un Skyline Veilside en un dyno dando picos de potencia de 1900 hp 8O ... eso sí que da miedo

#35 Guille

Guille

    Dirección General de Tráfico de Datos

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Escrito 27 octubre 2004 - 18:05:28

a donde lo intenta subir espanto?

#36 Espantomovil

Espantomovil

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Escrito 27 octubre 2004 - 18:06:36

En el botón del menú "subir archivos".

#37 Guille

Guille

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Escrito 27 octubre 2004 - 18:08:52

cuanto ocupa el video ¿?

#38 Espantomovil

Espantomovil

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Escrito 27 octubre 2004 - 18:12:36

9,78 MB

#39 Guille

Guille

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Escrito 27 octubre 2004 - 18:16:23

esta limitado a algo menos de 2000 kb.

si quieres subelo a mi server via ftp.

#40 Espantomovil

Espantomovil

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Escrito 27 octubre 2004 - 18:18:22

Ok, ¿dónde están los datos?




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