TEAM GZ - HILO OFICIAL para todos los GALEGOS.
Comenzado por
Galuppin
, 16 agosto 2006 23:52:09
969 respuestas en este tema
Escrito 19 octubre 2006 - 10:35:42
Venga¡ venga¡ con lo que sea, pero que la cosa no se pare¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Anda ya Javi¡ que no es pa tanto
![]()
Mada CARALLO con las diskusiones tontas.
El logo de overon es la polla, esta xulisimo, que pasa sabes japo????
En fin el pertenecer o no a un grupo........no se, kada uno tiene sus ideas y todas son aceptadas, a mi komo nadie me ha invitado a este me hare independiente alone in the dark

Se trata de reunir a un grupo de amigos y ya esta, no hay mas, no hay que tomar tan a pecho otros ideales, vale????
Saludos.
P.D: Gracias por invitarme

Escrito 22 noviembre 2006 - 20:00:31
Pero q carallo pasa aqui????? temos q sacar peito e empezar a esixir os nosos dereitos...temos tantos coma os catalans...jejejejej....eles falan catalan e nos polo menos neste post falemos galego, se nos deixan claro...jejeje
Eu pidome o numero 7, e a ver se todolos galegos reunimonos antes de que remate o ano. unha aperta a todos...e a ti Javi-R sobretodo q estas moi lonxe da terriña...jejeje
Eu pidome o numero 7, e a ver se todolos galegos reunimonos antes de que remate o ano. unha aperta a todos...e a ti Javi-R sobretodo q estas moi lonxe da terriña...jejeje
Escrito 24 noviembre 2006 - 18:42:22
Enton?? para cando facemos unhas pegatinas coas letras GZ e as xaponesas do noso simbolo co numero o lado????
o simbolo este con numero elixido de cada un. se queredes miro precio das pegatinas...hai q escoller un tipo de numero para poñerlle...ideasssss¡¡¡¡¡¡¡¡¡
o simbolo
o simbolo este con numero elixido de cada un. se queredes miro precio das pegatinas...hai q escoller un tipo de numero para poñerlle...ideasssss¡¡¡¡¡¡¡¡¡
o simbolo
Escrito 24 noviembre 2006 - 19:08:17
Enton temos que levar numero? Ordeado ou cada cal que apañe o que queira? asi ninguen vai saber cantos somos
O das pegatinas supoño que has faremos en vinilo, enton o mellor hay que modificar un poco o logo, senon ia dar moito traballo montalas.
Dentro de pouco teño pensado facer un par de sudadeiras pra min e xaviR que tamen quere. Se alguen mas se apunta decidemo, ou se non, esperade a que faga as miñas e logo volas enseño por se vos gusta
Bicos

Dentro de pouco teño pensado facer un par de sudadeiras pra min e xaviR que tamen quere. Se alguen mas se apunta decidemo, ou se non, esperade a que faga as miñas e logo volas enseño por se vos gusta
Bicos

Responder en este tema

1 usuarios están leyendo este tema
0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos