para mi que lo ponen del carajo.
Significantly, its 2.0-litre i-VTEC unit has been reworked to deliver its torque lower in the range. The high-lift valve timing comes in at 5,200rpm, yet still thrives on revs up to 8,000rpm – the point at which all 198bhp is unleashed. Lower gearing and a shift action that’s better than ever offset the minor weight increase to keep the Type R competitive with the GTI. The 0-62mph sprint is said to take 6.6 seconds, while top speed is still 146mph – that’s every bit as quick as VW claims the Edition 30 is.
y lo que kerian decir con esto:
Creo que comenta algo como, "el super-Cívico podría ser tan inflexible como era implacable" a lo que yo entiendo o traduzco como, "han pasado de un costado al otro" volviendo a traducir "han pasado del mejor GTI a algo que ni se acerca"
es que es mucho mas comodo que el anterior mas en la linea del GTI (de vw) y que el anterior CTR era mas brusco (racing podriamos decir).
A mi me parece increible... si pudiera me compraba uno
también dicen esto.
Engineers have aimed for a focused feel, which will please existing Type R fans, while adding a new level of user-friendliness and a few creature comforts.
que viene a decir: los ingenieros han apuntado por enfocarse en el sentimiento, que gustara a los fans de los CTR mientras han añadido cosas amistosas para el usuario normal y algunos elementos de comfort.