Littlebo, here in Germany the snow came and brought a lot last week but this week we are with less snow, nevertheless, monday I went drifting with a 330d of a friend... there I miss the RWD... But man, this winter anyway is not that bad... now is worse but I guess will leave us soon... how is it going with the dealers in Prague about your reflash?
Fran, te traduzco que acabo de llegar a casa. Lo segundo que te tradujo Deftonyc esta bien como lo dijo el.
Lo otro:
Ok , here i am ) Thanks for feedbacks guys, Im glad you r happy to make fun and to save on fuel !
Lets discuss low end bump. The power been added there, its not hype, we were able to see 8-12 hp there . But its at WOT. Part throttle also pulls definately different and solid. Engine can go and pull at very low rpms without stalling like before, and DBW is nothing to do here, its just added power pushes your car !
As for TSX. They have 04-05 , its the same engine as ours, just slightly different tune ( more aggressive ign and they can run around 100 rpms more ) coz they have different emission standarts and better fuel. 06-08 is upgraded engine which not only produce more top power due to better cams but also responds better at low end due to intake and exhaust mods, their new cat is also less restrictive and so on. Their MT also has different FD , 4.7 , not 4.3 like ours , so they have more fun to drive with it.
Ok, aqui estoy. Gracias por el feedback, me alegro que os lo paseis bien y ahorreis combustible.
La potencia que se ha añadido, no es mucha, hemos llegado a ver 8-12cv, pero esto con el pedal a fondo. El pedal funciona definitivamente diferente y solido. El motor puede ir y tirar desde bajas revoluciones sin caerse como antes, y el drive by wire no tiene nada que hacer.
Respecto al TSX, el de 04-05 tiene el mismo motor que el nuestro (CL9) solo un poco modificado el tune (encendido mas agresivo y puede ir a 100 rpms mas) por los estandares de emisiones y que tienen mejor combustible. El 06-08 es un motor mejorado que no solo produce mas potencia arriba gracias a mejores camaras de combustion sino que también responde mejor a bajo regimen gracias al intake y exhaust mejorados, y el catalizador es menos restrictivo y demas. Los transmision manual tienen también 4,7 de relación final y no 4,3 como el nuestro, por lo que tienen mas diversion.
Ahi lo llevas, ahora me he ganado al menos un pin J@$~#R...
Respecto a la nieve, aquí no hay tanta pero si esta jodida la carretera, el otro día 4 horas para llegar a praga porque cortó un trozo la policía por un arbol yo creo, me tuve que ir por polonia...